Menu Side

Specjalista - Manager HR

ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista - Manager HR.


✔️ Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

  • zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz wdrażanie optymalizacji i usprawnień w tych obszarach,
  • prowadzenie działań w celu poprawy przepływu informacji i budowania komunikacji wewnętrznej w sprawach dotyczących zagadnień HR,
  • weryfikacja kandydatów, prowadzenie wywiadów telefonicznych oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i spotkań,
  • wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników,
  • udział w tworzeniu założeń polityki personalnej, wynagrodzeń, ścieżek kariery i rozwoju pracowników,
  • udział we wdrażaniu i monitorowaniu systemów motywacyjnych,
  • opracowywanie analiz, raportów i prezentacji w ramach prowadzonych spraw,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • znajomość zagadnień administracyjnych związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami,
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy.



✔️ Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,
  • doskonała organizacja czasu pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i negocjacji, zdecydowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość prawa pracy oraz ZUS,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.



✔️ Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie (umowa o pracę),
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat),
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o ogólnopolskim zasięgu, w gronie profesjonalistów z doświadczeniem w projektach realizowanych w kraju i za granicą,
  • narzędzia ułatwiające realizacje stawianych celów, niezbędne do pracy,
  • interesujące, pełne wyzwań zadania dające możliwości zdobywania szerokiego doświadczenia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia, umiejętności i posiadanych kompetencji oraz pakiet świadczeń dodatkowych,
  • świadczenia socjalne (świąteczne świadczenia pieniężne, wczasy pod gruszą, świadczenia z tytułu wykorzystania urlopu wypoczynkowego),
  • profesjonalne wdrożenie do pracy,
  • realne możliwości awansowania, kariery zawodowej,
  • realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • możliwość kontynuacji nauki/podwyższenia wykształcenia,
  • możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych na koszt firmy,
  • udział w kursach, szkoleniach,
  • funkcjonujące w firmie związki zawodowe,
  • imprezy integracyjne i okolicznościowe dla pracowników.


✔️ Dział Kadr: tel. +48 17 865 95 12.

✔️ Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: kadry@elektromontaz.com.pl z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Informujemy, że Administratorem danych jest ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.