Menu Side
Specjalista - Manager HR
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista - Manager HR.
✔️ Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz wdrażanie optymalizacji i usprawnień w tych obszarach,
- prowadzenie działań w celu poprawy przepływu informacji i budowania komunikacji wewnętrznej w sprawach dotyczących zagadnień HR,
- weryfikacja kandydatów, prowadzenie wywiadów telefonicznych oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i spotkań,
- wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników,
- udział w tworzeniu założeń polityki personalnej, wynagrodzeń, ścieżek kariery i rozwoju pracowników,
- udział we wdrażaniu i monitorowaniu systemów motywacyjnych,
- opracowywanie analiz, raportów i prezentacji w ramach prowadzonych spraw,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- znajomość zagadnień administracyjnych związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy.
✔️ Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,
- doskonała organizacja czasu pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu i negocjacji, zdecydowanie,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość prawa pracy oraz ZUS,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
✔️ Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie (umowa o pracę),
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat),
- przyjazną atmosferę pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o ogólnopolskim zasięgu, w gronie profesjonalistów z doświadczeniem w projektach realizowanych w kraju i za granicą,
- narzędzia ułatwiające realizacje stawianych celów, niezbędne do pracy,
- interesujące, pełne wyzwań zadania dające możliwości zdobywania szerokiego doświadczenia,
- atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia, umiejętności i posiadanych kompetencji oraz pakiet świadczeń dodatkowych,
- świadczenia socjalne (świąteczne świadczenia pieniężne, wczasy pod gruszą, świadczenia z tytułu wykorzystania urlopu wypoczynkowego),
- profesjonalne wdrożenie do pracy,
- realne możliwości awansowania, kariery zawodowej,
- realne możliwości rozwoju zawodowego,
- możliwość kontynuacji nauki/podwyższenia wykształcenia,
- możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych na koszt firmy,
- udział w kursach, szkoleniach,
- funkcjonujące w firmie związki zawodowe,
- imprezy integracyjne i okolicznościowe dla pracowników.
✔️ Dział Kadr: tel. +48 17 865 95 12.
✔️ Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: kadry@elektromontaz.com.pl z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.
Informujemy, że Administratorem danych jest ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. w Rzeszowie ul. Baczyńskiego 7a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.